niedziela, 10 marca 2013

Torba z króliczkiem ;-)

Dla Nadii uszyłam torbę z króliczkiem. Oto focie:






Zainspirowałam się torebkami Foggi dla córeczek. A że nie mam córci,
uszyłam torebkę dla córeczki mojego kuzyna Sławka - Złotej Rączki. 
Naprawił mi Cuttlebuga (maszynka do wycinania i wytłaczania papieru).
Dotoczył wałek, nasmarował, złożył i teraz mogę dalej robić kartki. 
Sławku bardzo dziękuję. Choć powiem szczerze, że szycie pochłonęło mnie tak mocno,
że budząc się nie myślę już o niczym innym. Nigdy bym nie pomyślała, że taka prosta czynność
może dawać tyle radości. Najważniejsze, że teraz wszyscy są szczęśliwi.

2 komentarze:

  1. Fajny komplecik, a po minie ślicznej modelki widać, że bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebeczka ale modelka śliczniutka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń